Lainaan Tuula UUsitalon runoa:

Voi minua:

Tänään minun pitäisi kirjoittaa

vakavamielistä tekstiä

Sinä tottelematon kynä!

Nostan sinua vastaan vielä syytteen

korkeimmassa oikeudessa

ja sinut tuomitaan kirjoittamaan

rakkausrunoja jne.

Minä kun enosaa kirjoittaa vakavaa tekstiä vaikka kuinka yritän! Enkä ainakaan rakkausrunoja. Nytkin ajattelin kertoa Facebuuk-jutuista. Taas, kuinka mones kerta jo lie, tuli kaveripyyntö Amerikkalaiselta komealta sotaherralta. Hänellä on sydän joka on etsinyt sielunkumppania tässä kylmässä maailmassa.Hän on nähnyt kuvani ja rakastunut suuresti.Haluaisi lähettää minulle arvokkaan sukunsa timanttikorun mutta tullimaksuihin tarvii rahaa.Hänen rikkaalta maatilaltaan ei saa niin nopeasti rahaa irroitettua, menis monta päivää ja hän haluaa ettei kukaan muu vaan vie minua sillä välin.

Oih, vähemmästäkin sydän heltyy ja kiva kun sain tiedon netin kautta yli valtameren!Ehkä hän kohta haluaa tullakin tänne, voin vilauttaa luottokorttia näin kivan asian eteen! Korurahan lähetän heti kun pankki aukeaa! Pitäisköhän poiketa Tiina ja Konsta Jylhän kauneusklinikalle ennen tapaamista? Tällä iällä on tartuttava hetkeen!

Samantapaista tekstiä oli edellisellä "kenraalilla" ja hänelle vastasin että oih, tulen luoksesi heti ekalla lennolla, lähetä vain matkarahat! Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Ja minä kun ostin jo kukkamekon tapaamista varten!